Przegląd tematu |
Wysłany: Śro 21:42, 23 Lip 2008 Temat postu: | |
Jest jedna zmiana w zasadach. Otóż dla ułatwienia będzie testować walkę metodą narracyjną, na zasadzie testów prostych i bez manewrów szermierczych. |
Wysłany: Czw 16:48, 24 Kwi 2008 Temat postu: | |
Mała zamina w mojej postaci |
Wysłany: Śro 19:20, 23 Kwi 2008 Temat postu: | |
Czołem Maqintosh, miło mi Waść widzieć! Wrzuć jeszcze moderunek, a historię możesz uzupełnić już podczas trwania rozgrywki. A teraz przekaże kilka ważniejszych spraw na temat biesiady:
1. Posty można dopisywać w jakiej bądź porze (chyba że wyraźnie zaznaczę o innym stanie rzeczy). Mimo wszystko rezerwuję sobie możliwość do przesunięcia postu, zmiany jego treści lub nawet usunięcia. Oczywiście wszystkie takiej działania nie pozostaną bez mojego uzasadnienia. 2. Opis działań postaci najlepiej prowadzić w narracji pierwszoosobowej 3. Walkę będziemy testować w szkole, gdyż nie będę w najbliższym okresie regularnie na forum a to uniemożliwia przeprowadzenie walk przez komunikator. Ponadto Maqintosh upoważnia mnie do pokierowania jego postacią podczas pojedynków 4. Niedługo napiszę tekst wprowadzający do gry |
Wysłany: Śro 16:06, 23 Kwi 2008 Temat postu: | |
To widze że już są trzy postaice Panie starosto kiedy zacznie sie biesiada ze bies nie siada? |
Wysłany: Wto 19:35, 22 Kwi 2008 Temat postu: | |
Witam nowego członka forum. Przedstawię teraz postać.
Imiona: Aeneas, Edos(Edan) Typ:Fechmistrz Nazwisko:MacAlister Nacja: Pludrak(szkocki) Herb/godło: Frontiter Zawołanie: Fortiter Wiek: 21 lat Wzrost: 175m Waga:75kg Wiara: kościół prezbiteriański Wiara w magie: Rozumny Pobożność: Praktykujący Honor: Bardzo honorowy Odwaga: Śmiały Kochliwość: obojętny Praworządność: Prawem i lewem Kondycja: Hołota Reputacja: ------------------- Przywary: Ryzykant (+3) innowierca (+1) Przewagi: Sekretne cięcie: pchnięcie flamandzkie (-4) Kondemanty: ---------------------- Majętność: -------------------- Krzepa:7 Zwinność:17 Zmysły:7 Mądrość:4 Fantazja:7 Łeb:5 Fortuna:7 Inicjatyw:12 Cios: 0 Tęgość:+1 Rusznica:5 Rapier:14 Lewak:7 Czytanie i pisanie:1 Ogłada dworska:2 Jazda konna:1 Genealogia i heraldyka:2 Łacina:3 J. Polski 6 Strój: Na razie wstrzymam się z tym. Sakwa:9.5 zł Koń:Polski Moderunki: Bukłak łyżka i nuż hubka i krzesiwo Broń: Rapier pojedynkowy Lewak Rusznica(13) Historia postaci: Aeneas Urodził się w Szkocji jako członek Klanu MacAlister. Jego rodzicami są Uilleam i Malvina. Jego rodzeństwem jest Scrymgeour Po ukończeniu 10 lat Ojciec posłał go do szkoły gdzie został szkolony na fechmistrza. W wieku 20 lat zakończył szkolenie. Parę miesięcy temu zdarzył się mały wypadek. Doszło do małej sprzeczki dwóch klanów jednym z tych klanów był klan MacAlister. Edos został wyzwany na pojedynek i nie fortunnie zabił przeciwnika. Niby nic zdarza się. Niestety w tym wypadku Aeneas zabił przeciwnika niedługo po ogłoszeniu rozejmu. Przez ten czyn Edos musiał opuścić na jakiś czas Szkocję i teraz włuczy się po świecie albo dokładniej po Polsce. |
Wysłany: Wto 16:12, 22 Kwi 2008 Temat postu: | |
widze że kolejnego towarzysza mamy pozdrawiam i życzę miłej gry z nami |
Wysłany: Wto 14:48, 22 Kwi 2008 Temat postu: | |
Witam wszystkich członków forum!
I ja z chęcią zagram w DP, a to moja postać: Andrzej Krzysztoporski, herbu Nowina lat 31, nacja: Koroniarz Typ szlachecki: Warchoł Wiara w magię: Wątpiący Odwaga: Śmiały Honor: Honorowy Pobożność: Żarliwy Kochliwość: Nie od tego Praworządność: Prawem i lewem Krzepa: 4 Zwinność: 7 Zmysły: 7 Fantazja: 18 Mądrość: 5 Łeb: 10 Szabla 14 Rusznica 7 Włócznia 7 Prawo +4 Famy +4 Polityka: +4 Łacina +2 Jazda konna +4 Czytanie i pisanie +2 Gardłowanie +2 Genealogia i heraldyka +2 Inicjatywa 9 Cios -1 Tęgość 0 Fortuna 9 Przywary: Dumny jak paw (+2), Fanatyk (+2), Gwałtownik (+2), Ryzykant (+3), Zawalidroga (+2) Przewagi: Sekretne cięcie - cięcie kurlandzkie (-4), Szybki refleks (-5) Moderunek: koń polski, karabela, 2 pistolety skałkowe wraz z oporządzeniem, czerwony żupan, przewiązany zielonym pasem, karty, kości, antałek przedniego miodu, |
Wysłany: Nie 16:04, 20 Kwi 2008 Temat postu: | |
Moja postać już jest gotowa i może wkroczyć do gry.
Oto ten hardki waćpann: Imiona: Grzegorz Typ: Bombardier Nazwisko: Laskowski Nacja: Koroniarz Herb: Drużyna Wiek: 20lat Wzrost: 165cm Waga: 60kg Wiara: Katolik Wiara w magie: Rozumny Pobożność: Praktykujący Honor: Honorowy Odwaga: Ostrożny Kochliwość: Nie od tego Praworządność: Prawem i lewem Kondycja: Hołota Reputacja: ------------------- Przywary: Uzależnienie od tytoniu, Gwałtownik, Szaleniec, Nowy szlachcic, Śmiertelny wróg, Przewagi: Sokoli wzrok, Wyczucie stron świata, Szybki refleks, Żelazne zdrowie, Walka w trudnych warunkach Kondemanty: ---------------------- Majętność: -------------------- Krzepa: 7 Zwinność: 11 Zmysły: 11 Mądrość: 7 Fantazja: 7 Łeb: 6 Fortuna: 7 Inicjatyw: 13 Cios: 0 Tęgość: +1 Rusznica: 15 Szabla: 7 Włócznia: 7 Artylerzysta: 6 Czytanie i pisanie: 2 Geometria: 4 Jazda konna: 5 Genealogia i heraldyka: 1 Łacina: 2 Strój: Czarne hajdawery, biała koszula, czerwony żupan, wysokie rajtarskie buty. Sakwa: 2 zł Koń: Polski Broń: Karabela, Dwulufowy pistolet (średni), Ciszynka, Bandolet, Pistolet x4. Wszystkie bronie palne posiadają zamek skałkowy, Moderunki: prochownica, proch, stempel do broni palnej, 40 pocisków, krzesiwo i hubka, bukłak, łyżka i nóż, fajka i tytoń, worek z obrokiem x2, mapa lont 2 łokcie, kufel i miska metalowa, koc i futro, sucha strawa na 5 dni. Historia postaci: Urodzony w Baranowie pod Sandomierzem w województwie Sandomierskim. Ojciec Herman Prusak zmarł trafiony kulą w pierś w czasie zwady w Gdańsku. Matka byłą plebejką, pracowała u ojca Grzegorza. Pan brat był wpadką. Gdy Herman umarł Grzegorz miał 12 lat, gdy strzelał do ustawionych butelek na pniu, akurat obok przejeżdżał nauczyciel ze szkoły Rajtarskiej pod Warszawą. Za zgodą matki wziął Pana brat do szkoły gdzie go uczył, w wieku 17 lat Grzegorz bardzo słabo posługiwał się szablą więc został wysłany do szkoły w Królewcu gdzie zaczął się szkolić na bombardiera. Widać było u niego ogromny talent do posługiwania się bronią palną oraz artylerią, nawet proponowano mu wstąpienie na statek, ale odmówił bo nie czuje się pewnie na morzu. W wieku 19 lat dostał papiery że ukończył szkołę i odesłano go do domu. Gdy powrócił do domu wpadł w szał, bo dowiedział się że Johan brat jego ojca zabił jego matkę. Dwór był wtedy pusty, więc spalił dwór. Teraz się włóczy po Rziplitej w poszukiwaniu zajęcia i marzy o poborze do wojska Rzeczpospolitej jako bombardier |
Wysłany: Sob 17:00, 19 Kwi 2008 Temat postu: | |
A panowie bracia z krakowa co z nimi? |
Wysłany: Sob 9:14, 19 Kwi 2008 Temat postu: | |
Swietnie! Teraz jeno konotację Panów Braci udostępnić należy i grę rozpocząć można |
Wysłany: Pią 19:20, 18 Kwi 2008 Temat postu: | |
Panowie bracia najważniejsze księgi do dzikich pól znajduja się pod tym linkiem:
http://www.speedyshare.com/412406886.html Czekam kiedy gra się wreszcie rozpocznie |
Wysłany: Wto 18:37, 15 Kwi 2008 Temat postu: | |
Aktualnie zjmuje się skanowanie podręcznika idze całkiem dobrze jutro może skończe i wrzuce na jakiś serwer i możemy zacząc grac |
Wysłany: Czw 16:30, 03 Kwi 2008 Temat postu: | |
Ja moge pomoc w przepisywaniu i w tworzeniu kampania |
Wysłany: Czw 16:12, 03 Kwi 2008 Temat postu: | |
Nie mam nic przeciw, ale przydalo by się stworzyć grę dla przynajmniej 2 graczy. Później musiałbym przepisać najważniejsze rzeczy z podręcznika, w tym manewry szermiercze. Dlatego najpierw wartało by dobrać jeszcze jedną osobę, żebym nie trudził się niepotrzebnie przepisywaniem |
Wysłany: Śro 16:17, 02 Kwi 2008 Temat postu: Nowa kamapnia w Dzikich Polach | |
Czy pan starosta Waćpann Radosław Karol Nowakowski przewiduje rozpoczęcie nowej kampani DP na KGPF? Bo ja się pisze i moge pomóc przy tworzeniu |