Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Kedar
PostWysłany: Wto 20:00, 11 Sie 2009    Temat postu: Co się biegłości tyczy

Biegłości dzielimy na dwie grupy: Bojowe i Zwykłe.

Biegłości Bojowe np. Rapier, Szabla, Rusznica używane są w walce można je podnieść do najwyżej poziomu 15-tego. Aby wykupić nową Biegłość Bojową należy wydać 5 punktów biegłości i od razu uzyskujemy poziom 5 tej biegłości. Podniesienie Biegłości bojowej o poziom wyżej to koszt 2 Punktów Biegłości

Biegłości Zwykłe to wszystkie pozostałe Biegłości. Aby zdobyć nową biegłość zwykłą należy zapłacić 3 punkty biegłości i od razu uzyskujemy +3 do tej biegłości. Zwiększenie poziomu biegłości zwykłej o jeden poziom to koszt 1 punktu biegłości.


Lista biegłości zwykłych zależnie od Cech:

Mądrość:

Artylerzysta
Cyrulik (czyli lekarz)
Czytanie i pisanie
Famy
Flisactwo
Genealogia i heraldyka
Geografia
Geometria
Gospodarstwo
Gotowanie
Handel
Historia
Język obcy
Łowiectwo
Musztra
polityka
Prawo
Pułapki
Retoryka
Uprawa roli
Rusznikarstwo
Sokolnictwo
Targowanie
Warzenie trunków
Zielarstwo


Zwinność:

Arkan
Jazda konna
Kosterstwo (gry hazardowe)
Ordynek
Płatnerstwo
Pływanie
Szycie i haft
Skradanie
Taniec
Ujeżdżanie koni
Złodziejstwo


Zmysły:

Muzyka
Tortury
Tropienie


Fantazja


Aktorstwo
Facecje
Gardłowanie (zastraszanie)
Język pijacki
Ogłada dworska
Przekupstwo
Uniżony ton
Uwodzenie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.